SUNNY

Idag hade vi, jag och min syster, morgonfodringen och allt vad det innebär, var alltså där tidigt. Efter att ha fodrat, släppt ut hästar och fikat så mockade vi ut 7 Sen kände vi oss så duktiga att vi med gott samvete kunde åka till ICA och köpa mer fika, haha :P Varken jag eller Louise var speciellt ridsugna så vi släppte Sunny i paddocken och tog kort. Han stog i mitten av ena kortsidan ett tag, gick sakta fram till staketet och stog där ett tag, vände och sprang i en båge till andra kortsidan där han gjorde samma sak för att springa tillbaka i en båge. Söte! Han har kommit in i en period där han är ganska jobbig att hantera, både i stallet och utomhus. Han vill bara gå i hagen.

Bilderna blv inte så bra eftersom att kameran strejkade och knappt tog kort när man ville. Det var så kallt att jag satte den på sport (som jag typ aldrig fotar på annars) och knäppte kort med vantarna på.

Slänger upp bilderna senare, dom måste redigeras först. Här får ni iaf ett smakprov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0