TREVLIG HELG, ELLER TREVLIG ÄLG

Rubriken - ett litet skämt min ekologi lärare drog i ett sms idag..

Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus i två dagar.
Har jag saknat det? Ja.

Igår hade jag bara en lektion i skolan, ekologi prov. Sen var jag tvungen att åka till tandläkaren som itne riktigt visste vad dom skulle göra eftersom att tänderna hoppat runt lite sen smällen, har en ny tid på ett annat ställe på måndag. Efter det skyndade jag mig tillbaka till Vreta kloster för hovis kom och satte nya dojjor på Sunny. Eller bara bak, fram får han ha en gång till då de inte är slitna och han har 4 broddar i. Sen åkte jag in till stan och fikade, sprang runt i butiker och lekte med en kompis. Hon stannade till idag och åkte precis hem.

Nu ska jag redigera lite bilder från stallet idag (:


Kommentarer
Postat av: ylva

jag fattade aldrig det där med älg...? ^^,

2011-01-30 @ 20:44:31
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0