VÄXTHUSEFFEKTEN

Det roligaste som finns måste vara miljö nissar som tror på växthuseffekten. Hösten 2009 sa dom att vi aldrig mer skulle få en vit vinter. Vad händer? Jo det blir en VÄLDIGT kall, snörik och lång vinter. Då ändrar dom sig och säger att vi aldrig mer kommer få värme, det kommer vara kallt året om. Och vad händer då? Det blir en riktigt varm sommar. Såklart måste dom ha en ny förklaring - det kommer att vara stora klimat skillnader på somma och vinter.
Miljöförstöring och trasigt ozonlager, visst. Växthuseffekten, knappast.

Jag tror inte på växthuseffekten, men det verkar de på Hööks göra. Nu har dom ett ridspö i bambu som matchar palmerna, cocosnötterna och bananerna i trädgården. Bra tänkt Hööks, men ästa gång skulle jag satsat på en istapp eller något i den stilen, vi lever trots allt i Sverige. Håller ni inte med mig, titta ut.


Kom ihåg att det delvis är min blogg och att ni läser den frivilligt. Därför får ni stå ut med min dåliga humor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0