BLIXTAR OCH DUNDER

Min tanke var att rida ut en liten sväng på Sunny idag med den uteritten fick hålla sig till att bara vara en tanke. Det regnade en hel del och åskade som satan ute i stallet. Regn kan jag rida i, men gränsen går vid åska. Mockade och fixade åt Johannas hästar i totalt mörker då det inte fanns någon el i stallet. Vet itne riktigt om boxarna blev speciellt rena eller om hästarna fick rätt mängd mat, men jag gjorde mitt bästa! Ett stor gren från ett enormt träd hade hade ramlat ner och gjort plockepinn av en vinterhage. Dagens äventyr var dock när jag skulle leda in både S&D samtidigt i spöregn! Men mot alla odds så överlevde vi alla tre! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0