BLOGGTIPS

Klickade in mig på en blogg jag aldrig har besökt förut. Och den var helt och hållet i min smak. En humor blogg om hästar, har länge letat efter en! Mullebloggen.wordpress.com handlar om Mullehästen och Matte. De har ofta inte samma åsikter men delar ändå med sig av bådas på bloggen. Den är helt klart värd ett besök och jag tror att jag ahr skaffat mig en ny favoritblogg. Hoppas dock att min kära häst inte hitatr bloggen och får idéer att bli en Mullehäst. Jag tycker om honom som den fitness-kungen han är!

Mullebloggen.wordpress.com helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Jennie - Team DressyrHoppet

SV: Nej, det är det inte. :) Tävlingen går på kulbbnivå till och med! Det enda som är "extra" (förutom att man måste ha en NF) är att man blir medlem i NF föreningen. :)

2011-07-25 @ 21:30:00
URL: http://teamdressyrhoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0