BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Nu har jag precis kommit hem efter en vecka i norrland. Trots att det alltid är kul att vara där så kan jag inte säga annat än att det är galet skönt att komma hem igen. Framförallt har jag saknat Sunny! Längtar tills i morgon då jag ska åka ut och skritta en sväng på honom. Tyvärr har han tappat en baksko men hoppas på att det är ganska mjukt i marken nu efter regnet, annars får jag skritta på gräs. Tror faktisk han överlever i alla fall, har ju ridit honom med tappsko förut utan att han stupade. Sedan ska jag ju bara skritta också. Men får hoppas att hovis kan koma ut snart ngn gång i veckan :)

Nu är jag som sagt hemma och behöver itne vara social med någon så jag sa nog kunna uppdatera ganska bra. Har många idéer och har blogglust igen, känns toppen! Hoppas även på att det ska gå bra med Sunny de kommande månaderna då jag har tänkt att försöka ta oss till en ny nivå med lite högre krav och mycket arbete. Galoppen och hoppningen är framförallt det vi ska fokusera på. Är taggad!



Kommentarer
Postat av: sofia

det kommer gå kalas för er! :D <3

saaaaaaaaknar diiiiig!

2011-07-26 @ 17:25:17
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0