BR SCHABRAK

På Norrköping Horse Show iår köpte jag mig ett gult Br event schabrak med matchande lindor. Priset för schabraket var 300 kr och för lindorna 170 kr. Bra priser på fina produkter. Nu i efterhand ångrar jag mig att jag inte köpte ett till schabrak och ett till par lindor. För jag har verkligen fastnat för BRs schabrak!

Stora rutor, lite tjockare schabrak och fina färger samtidigt som schabraken är väldigt mjuka och luftiga = inte för varma på sommaren. Har dock inte hunnit tvätta mitt schabrak än, så vet inte hur bra det håller formen efter tvätt men har inte hört något dåligt om dessa schabrak.

Vill köpa ett till BR schabrak men eftersom att de finns i så många olika färger har jag svårt att välja en! Lutar dock åt någon av dessa, vilket tycker ni är snyggast?



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillade färgen på det sista :D

2011-07-03 @ 15:22:39
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0