DAGENS ATT GÖRA LISTA

- Ringa hovslagaren
- Städa mitt rum
- Smörja all min läderutrustning i stallet
- Åka till Djur och Uteliv
- Rida Sunny
- Göra en design åt Johanna
- Någon form av motion
- Blogga
- Se på PLL och GG

Jag har fullt upp idag alltså!
Lädret måste smörjas då jag igår hittade mina två finaste träns och båda sadlarna med mögel på sig. Jag hatar rötmånaden :( Får börja smörja sakerna några dagar i veckan nu framöver. På Djur och uteliv ska jag köpa en flyghuva med öron då knotten äter upp min stakars häst, mat och något medel för att knotten inte ska använda honom som kvällsmat.

Måste fixa lite nya bilder. Men Lina kommer förhoppningsvis ut på måndag då hon ändå ska till Ljungsbro, tjoho! Längtar tills hon flyttar tillbaka :D

Kommentarer
Postat av: Anna m. Ridtravaren Emmet

Sv; jaha kan man göra det där? där ser man*:P



Fina bilder:)

2011-07-27 @ 13:22:53
URL: http://supertravarna.blogg.se/
Postat av: Michelle

Snygg häst du har! :)

2011-07-29 @ 15:38:38
URL: http://mischi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0