GUNNORP HOPPNING

Här är filmen från andra hoppträningen och från hopptävlingen på Gunnorp! Han blir lite pigg och stark mot hinder ibland som ni ser men ananrs tycker jag att det ser ganska bra ut, iaf från hoppträningen. Trots att tävlingen inte är någon stor grej så blev jag skitnervös och sababde min ridning vilket gjorde att vi inte hade något flyt. Men vi överlevde iaf! Lusen fatatde inte att man kan zooma och så glömde hon första hindret i både grunden och omhoppningen, men ni överlever? :)

Hindrena ser löjligt låga ut när man har så stor häst. Men de är faktiskt 70-80 cm. Det känns som om attd et inte är så långt kvar tills vi kan hoppa 90 och 1 meter banor! Längtar tills vi ska tävla :D Förresten är det massor som tycker att han ahr riktigt korta steg i galoppen och att benen går som trumpinnar på honom.

Dodde (ridläraren) sa efter varje gång jag hoppat att han är häftig och att det såg kul ut för att han tar så månag steg. Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0