HÄSTHÖRNAN

Pappa fixade iordning ett utrymme under källartrappen i vintras/våras och satte upp hyllor mm. Sedan slänge han in alla hästsaker jag har här hemma där. Nu har jag äntligen tagit tag i det och lagt saker i ordning så att jag hittar det. Har inte så mycket saker här hemma då det mesta är i stallet, men en hel hög med skor och jackor får iaf plats. Ska väll ta hem lite saker från stallet som inte passar/som jag inte använder samt mina träns jag inte använder då de bara möglar i stallet. Sen så ska jag även rensa hjälmar och skor som inte passar/inte används/är trasiga. Slutligen ska jag försöka sälja ridstövlar, säkerhetsvästar, något träns och lite saker som jag inte vill ha så att jag kan köpa nya saker.
Såhär ser det ut iaf!





Nu ska jag till stallet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0