HEMMA IGEN

Efter nio dagar med mycket svett, många skratt och många timmar på hästryggen är det faktiskt ganska skönt att vara hemma igen. Lugnt och skönt är inte riktigt orden som stämmer in på när man bor med 30 andra tjejer. Men det är så förbaskat kul! Att bara vara på Gunnorps Gård är underbart, alla är vänliga och man har aldrig en sur min. Sen är det underbart att umgås 24/7 med både gamla och nya vänner, hitta på en massa bus och bara vara.

Sunny har skött sig superbra. Han tycker det är lite tråkigt att stå inne i boxen men alltid lika lugn och fin på alla ridpass. Det var något dressyrpass där han var lite jobbig och något hopp pass där han var lite överdrivet pigg men ananrs har allt varit kanoners!

Nu har jag avrit hemma i ca en timme och om ca två timmar ska jag tillbaka till Gunnorp för att hämta hästen som av olika anledningar inte kunde följa med förut. Ska även träffa en kompis som ska jobba på lägret som börjar idag. Fram tills dess tänkte jag läsa ikapp på alla bloggar, facebook och annat som jag missat. Ska väll försöka fixa lite blogginlägg som kompencation för den dåliga uppdateringen och ikväll ska jag fixa med filmer och bilder! :)


Kommentarer
Postat av: lina

äntligen är du hemma igen! :D

2011-07-14 @ 15:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0