HEMMA!

Sådär, nu är jag hemma igen efter att ha åkt i en bil i två dagar. Känns skönt att vara hemma igen men samtidigt skulle jag kunna tänka mig att flytta ner till Schweiz bara jag fick ta med mig ponnyn. Som ni märkt har jag varit borta i tre veckor och två av dess veckor har jag jobbat på en restaurang och då Schweiz valuta är så stark så har jag tjänat en himla massa pengar. Detta kommer såklart resultera i en massa shopping, funderar bland annat på att köpa mig en GPA men jag får se hur det blir med den saken.

Eftersom jag kom hem för bara en liten stund sedan har jag inte kunnat åka ut till stallet än men enligt uppgifter ska han ha ätit sig väldigt tjock... Jag får väl se hur han ser ut imorn, han kanske rullar fram ;) haha.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0