IBLAND MÅSTE MAN FÅ VARA LEDIG

Jag har tog lite ledigt från bloggen i går och i förrgår. Ganska skönt faktiskt! I torsdags red jag ett dressyrpass med bommar som gick galant! Sunny börjar bli så duktig i traven, bara galoppen som blir lite som den blir. Men vi kämpar vidare. Igår blev det bara lite mat och bus i hagen för Sunny del. Sen åkte jag till Sofia och har hjälpt henne fixa inför tävlingen. Hon startar bara en klass idag och ganska sent så vi har varit i stallet för att morgonfodrat och släppt ut ponnyn, nu sitter vi här och ska åka tillbaka om någon timme.
Ikväll ska jag till stallet och rida Sunny, fixa åt Johannas hästar och ta in dem. Och i morgon ska jag åka och titta på tävlingar i rappestad igen, Sofia startar två klasser då. Sen på kvällen ska jag hoppa Sunny i paddocken.
Jag har ganska fullt upp med andra ord, och bloggen kommer inte i första hand. Tyvärr. Ikväll ska jag dock försöka fixa lite roliga inlägg. Tänkte bland annat skriva om Sunnys svagheter, börja på presentationer om hästarna som passerat i mitt liv och lite hiss&diss. Något annat ni vill läsa om? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0