KÄRT BARN HAR MÅNGA NAMN

Super Sunflower tycker jag är ett fint namn på min häst. Lite bögigt kanske, men jag tycker dte är fint med engelska dubbelnamn. Men jag har faktiskt väldigt svårt att komma på ett bra smeknamn som är lätt att säga, lätt för folk att komma ihåg och som är fint. Sunny tycker jag är lätt att säga, men jag tycker att det är fult. Många utalar det dessutom fel och säger "sunni" istället för "sannie" som det ska utalas. Sedan stavar folk ofta tvärtom med a istället för u samt att många tror att det är ett sto.

Jag tänkte fråga er bloggläsare om hjälp för vad jag ska kalla honom. Här är alternativ som jag har kallat/kallar honom för. Rösta på ett eller så får ni emr än gärna komentera ett eget! :)
Vilket smeknamn är finast?







Free online survey

Blomman tycker jag är gulligt, men han är ju som sagt en valack :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker Sunny-Bunny, det är kul =) Brukar jag säga :P Hehhe!

2011-07-21 @ 11:50:50
URL: http://teamjr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0