LITE ALLT MÖJLIGT

Nu har jag precis kommit hem från en nästan heldag på stan med Julia. Det blev lunch, fika, shopping och många timmar på att prova skor och titta på kläder. Vi gick även runt i olika inredningsbutiker och tittade efter saker till Crille, åh jag vill också flytta hemifrån! Inte för att jag inte trivs hemme eller så utan för att kunna inreda och bestämma allt själv. Men som tur är flyttar jag om två eller tre år, aknske ett om jag får som jag vill ;)

Sprang in på Hööks en sväng när vi avr ute i Tornby och fyndade ett ridtäcke i ull och med reflexer på för 67 kronor! Förutom reflexländtäcket som jag hatar har jag faktiskt bara ett som det är lite reflexer på, och det är för litet. Det fanns dock inget i rätt storlek så jag tog 155 ist, men det får nog gå! Fick även med mig tre tavlor (vuxenpoäng?), två ringar och ett par örängen hem. Jag försöker spara på den lilla summan pengar jag har så ska ta med mig mamma någon dag för att köpa ett par snygga skor jag hittade.

Har man inget photoshop får man klippa och klistra i paint, haha!



Nu ska jag städa mitt rum och packa då jag i morgon åker upp i landet en vecka. Kommer forsätta blogga när jag är borta men inte om Sunny eftersom att han är kvar hemma. Istället får ni en vecka med utrustningsinlägg, tankar och säkert en massa skit som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0