MAN FÅR ÄNDRA SIG

Jag har länge dissat och tyckt att träns med platta nosgrimmor utan fodring vare sig under eller i nosgrimman är riktigt fult. Samt fästet för snokremmen hatade jag. Men nu har jag ändrat mig och börjar tycka att det är mer och mer snyggt, faktiskt galet snyggt. Speciellt på storhästar eller mer fullblodsponnyer. Hööks har ju fått in en Dyonkopia av denna modell för 479:-. Såfort jag har pengar ska jag köpa detta, känner att jag måste ha något att byta pullarnosgrimmorna med. Hihi!

Dock gillar jag inte pannbandet utan ska köpa ett med blingbling att byta ut det mot. Tror inte att jag har några sånna tyglar som följer med och har nog heller aldrig ridigt med ett par på riktigt. Ska väll prova om det går annars får jag byta ut dem också mot ett par halvflätade, favorittyglarna! Ska såklart ha tränset i svart dock. Tycker ni att det är snyggt eller fult? Tror ni Sunny kan passa i det? :)



Kommentarer
Postat av: lina

Med ett blingat pannband blir det nog jättefint! ;) Tror det skulle bli fint på Sunny med :D

2011-07-22 @ 01:02:11
Postat av: jossan

Dedär är så SJUKT snyggt! Det är synd jag inte har behov av det :P

2011-07-22 @ 09:27:24
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Haha jadu, han kan om han vill ;D

2011-07-22 @ 13:30:45
URL: http://supertravarna.blogg.se/
Postat av: Josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Haha jadu har jag inget behov för de kmr de tyvärr bara ligga.. :-/ Har speciella träns till hoppning och dressyr, och sen matchar tyvärr inte dedär snygga tränset mitt läder på sakerna. :-/



Tack så jättemkt! Kul att höra :) Schabraket är från Eskadron =)

2011-07-22 @ 14:58:56
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0