PLANER FÖR IDAG

Idag ska jag och mamma åka till min favorit affär, SHARPMAN! Det jag vill ha med mig hem där ifrån är en svart JW hjälm, svarta Rockel handskar, musli till hästen, fodersalt, gråa ridbyxor och stövelstrumpor. Ska även titta på tävlingsskjorta, tröjor, shabrak, sadelöverdrag och stövelväskor. Känns som om mamma kommer bli lite fattigare efter det här, men tror heller inte att allt jag vill följer emd hem ;) Sen måste jag ah nya kläder så en sväng till store 4 blir det nog också. Jag har även tänkt att städa hästhörnan i källaren idag och borsta Sunny som var väldigt lerig igår. Samt fixa photoshop till datorn så jag slipper göra allt i paint och kan göra en ny design. Vad ska ni göra idag? (:

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Vi har ju alla våra ovanor. Själv har jag en alldeles förfärlig stolsits och en bred handställning jag vill bli av med...



Det var ett fullspäckat schema, hoppas du hinner allt! Själv campar man på Öland och chillar ;D

2011-07-16 @ 11:47:52
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: Madde

sv: tack :D hihi, nä verkligen inte ;)

2011-07-16 @ 13:08:25
URL: http://westerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0