SEMESTER

Igår åkte jag ett antal mil upp i landet för att hälsa på mina släktingar. Kommer stanna här tills på måndag tror jag och Johanna är en ängel och tar hand om S under tiden. Idag har vi ätit lunch uppe på fästningen (militäranläggning typ) där min syster jobbar och sedan fikat på två tårtor nere i sjöboden. Jag hade ju namnsdag igår och farmor idag, det tåls att fika! Det är nog allt jag ahr gjort idag, men äta bör man annar dör man och fika sitter aldrig fel :D Imorgon ska vi på utflyckt dit mina släktingar tidigare bott och blablabla, men vi ska ha fika korg med oss så där är dagen räddad iaf! Sen hade jag också tänkt hinna med lite ridsportsbutiker när jag är här uppe och påvägen ner vill jag till Horze! Är man hästnörd så är man ;)

Saknar min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0