SHOPAHOLIC

Shoppingturen med mamma blev både lång och dyr för hennes del. Själv är jag inte ett öre fattigare, hihi tack mamma! <3 Vi började med att åka till Travshopen som tyvärr var stängd och sedan åkte vi till sharpman. Sedan blev det en stund på Store 4 innan vi åt mat på MAX. Sedan åkte vi till stallbutiken som också hade stängt och så vidare till Maxi för att sedan gå runt lite på Plantagen.

Det jag fick med mig hem i hästväg var en svart JW hjälm, svarta Rockel handskar, hästgodis, fodersalt och svarta stövelstrumpor från KL. Och det som inte var hästrelaterat blev två par jeans och en rosa tröja. Mest nöjd är jag över hjälmen! :D



När jag kom hem hade pappa bytt ut min gamla TV mot hans skapligt nya. Så äntligen kan jag se filmer och på tv igen utan att få öronen sprängda! Den förra TVn använde jag mest som sminkbord, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

SV:

De är ju lätt värt dom pengarna. :)

För Dyón tränset är ju en aning dyrare.



Men detta duger gott o väl.

De är ju snyggt både i svart & brunt.

Men har man svart utrustning är de ju svart man ska ha.



Tror absolut de kommer passa din häst. :)

blir säkert vrål snyggt.

2011-07-16 @ 16:51:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vill också vara bortskämd :( Min mamma vill inte ens åka med mig till sharpman, har varit där två gånger under hela min livstid - och det var väldigt länge sedan. Får betala ALLT själv (okej ibland hjälper hon till men det är inte ofta!) Men hur mycket jag än hatar att inte få allt jag vill ha så är jag rätt tacksam över att inte vara bortskämd, man lär sig att uppskatta de där små sakerna då!

2011-07-16 @ 17:00:29
URL: http://supertravarna.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Jotack, när jag väl har varit på Sharpman så har jag inte velat åka hem haha.. Siren har även fått sin dressyrsadel utprovad där!



Håller med om att det inte är något fel med att vara bortskämd så länge man uppskattar det man får och är tacksam, men snobbiga bortskämda jävla ungar klarar jag fan inte av. Jag måste till&med tjata för att få köpa saker för MINA EGNA pengar ibland haha, då mamma tycker att jag måste lära mig att spara ;) Då kommer jag med svaret "Men vad är meningen med att ha pengar om jag inte får köpa saker för dem?????" Nu har jag iallafall övertalat henne om att jag ska få beställa det där tränset från Hööks, Dyón-kopian ;D

2011-07-16 @ 21:20:15
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0