SNART ÅKER VI!

Nu väntar jag på att sista tvätten ska torka innan jag kan packa ner den så att allt är klart. Igår när jag skulle stoppa kläderna  torktumlaren kom jag på att jag glömt tvätta dem med tvättmedel, så det fick åka en stund till i tvättmaskinen, smart Sarah! Men nu är allt snart klart. Ska städa lite och packa det sista innan vi åker om en timme. Ska åka förbi Maxi och Hööks på vägen ut till stallet för att köpa morötter, godis, hästgodis, flugspray och hästsalva. Sedan ska allt packas färdigt och lastas i stallet, boxen ska mockas och hästen ska borstas. Sedan är det bara att lasta, tuta och köra! Är galet taggad, ska bli så sjukt roligt :D

Uppdateringen kommer inte vara på topp men ska försöka uppdatera iallafall en gång om dagen. Har fixat några tidsinställda inlägg till de första dagarna också, men ingen super uppdatering direkt. Som vanlgit alltså, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0