SÖNDAG

Vaknade ganska nyss och ska snart dra mig ut mot stallet i det underbara vädret! Kommer få borsta läääänge idag då jag såg när Opus rullade sig i största lerpölen igår... Sen ska jag iaf rida en sväng tänkte jag, får se vart. Hann inte skriva något här igår men igår red jag också en sväng på han och han var galet pigg. Han ville springa hela tiden och bockade (så gott han kunde med allt sitt fett, haha) med mig för första gången. Som sagt har han blivit rätt tjock och pälsen har väl växt typ 3 cm också, inte världens snyggaste ponny för tillfället asså. Men då har jag nåt att jobba med, fettet ska bort och pälsen med så småningom!

Förresten, är ni intresserade av att se bilder från Schweiz? Både på natur och på hästar (var på två olika hopptävlingar).




Kommentarer
Postat av: lina

Ja, vill se bilder! :D

2011-07-31 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0