STALLET

Idag spenderade jag några timmar i stallet på att bara packa upp och städa bland mina saker. Äntligen känns det som om jag fick någorlunda ordning i min stora garderob, hur mycket jag än stadat känns det aldrig som det blir bra. Men slängde lite saker och tröck ner alla höpåsar i en hing så var de flesta problem lösa! ;) Sunny fick bara lite mat i hagen innan jag åkte hem.

Fick även en anonym kommentar på mitt förra inlägg. Kan gissa på att det är Slugo? men svarar här i alla fall.
Ska du på allah? Första eller andra? :-D
Du borde åka på andra med ylva!
Svar: Ja det ska jag! Vi ska åka på första lägret :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är så skönt att få lite ordning i stallet :p Jag städade mina skåp igår :p hihi!

2011-07-16 @ 11:18:17
URL: http://westerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0