TÄVLING IMORGON

I morgon är det dags att åka på tävling igen! Tycker det är superkul, även fast det inte är jag som tävlar. Jag börjar ju bli van att åka med som hästskötare och fotograf nu, men det är alltid lika kul varje gång! Det bästa med att inte tävla själv är att det gör inget om jag är nervös, för det är inte jag som rider ;)

Det är Johanna som ska tävla imorgon, faktiskt första gången jag är med henne på tävling. Hon och Success ska debutera fältävlan i Mantorp. Hoppningen och dressyren går i morgon och sedan terrängen på lördag. Så två dagar tävling blir det, dubbelt så kul då antar jag?


Kommentarer
Postat av: lina

Ska bli spännande!

Hoppas dey går bra för dem :D

2011-07-29 @ 02:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0