TÄVLINGSSUGEN

Efter en helg på meeting och alla framgångar med Sunny är jag så galet tävlingssugen. I höst blir förhoppningsvis tävlingsdebuten av! Efter några fler hoppass tror jag faktisk att vi skulle kunna hoppa en bana på 90 cm, om jag rider bra och håller nerverna i styr. Idag fick jag lite tävlingskänsla när jag red och blev as taggad, haha! Drog på lite extra och genade endel när jag hoppade några språng, Bananen kan nog bli en grym omhopningshäst!

Nu ska jag spana på lite tävlingar och sedan drömma fram fina resultat. Måste även planera och köpa tävlingsutrustning, absolut helt nödvändigt. För förutom tävlingssugen är jag också galet shoppingsugen!


Jag och Usha, mars 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0