USHA

Skrev detta på min bildagbok för ett år sedan, håller fortfarande med om varje ord!

Jag saknar alla gånger vi skämt ut oss
Jag saknar alla gånger du försökt slänga av mig
Jag saknar alla galna bockturer i skogen
Jag saknar alla turer i ösregn
Jag saknar alla galopper som slutat i diket med snö upp över öronen
Jag saknar alla gånger vi hatat varandra
Jag saknar alla försök till dressyr
Jag saknar alla gånger du gjort allt förutom det jag bett om
Jag saknar alla gånger du utan tvekan sprungit rakt förbi ett hinder
Jag saknar alla gånger jag fått traska hem utan häst efter en ridtur
Jag saknar alla tårar när inget gick som det skulle
Jag saknar alla barbacka turer

Jag saknar alla skratt när allt var buskul
Jag saknar alla grenar i skogen du sprungit igenom
Jag saknar alla ridturer i snöstorm
Jag saknar alla gånger du bara ruskat på huvet och gjort vad som passat dig bäst
Jag saknar allt med dig
och saknaden gör så förfärligt ont




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0