DELADE TANKAR

På ett sätt känns det som om att jag inte har brottom med Sunnys utbildning. Vi har framtidien framför oss och många år på oss. Jag har inte alls brottom med att tävla och visa vad han går för. Vi tar det lugnt och sakta tills allt verkligen känns 100% säkert och om äns då kör vi. Vi har allf ramtid framför oss.

Men på ett annat sätt känns det som om att jag vill hinna med så mycket som möjligt hela tiden. Att vi ska utveckas, träna och tävla. Ha roligt och testa på allt på en gång. För imorgon kan allt faktiskt vara slut. Allting har ett slut och i morgon kan vara vårat, vi kan aldrig veta när vårt kapitel tillsammans tar slut.



Vad som än händer är det alltid du och jag
För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt
Åh du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le


Kommentarer
Postat av: Lina

Vet hur du känner! Jag är ju bara fodervärd på Siren och kontraktet går ut 2013. Har ingen aning om vad som kommer att hända efter det (om inte jorden går under 2012 vill det säga, hehehe). Om hon kommer vilja ha tillbaka honom, eller om jag får erbjudandet att köpa honom - och vill jag det isåfall? Jag vill hinna med så mycket som möjligt innan våran tid är slut, jag vill ta fram hans goda egenskaper och visa för världen vad han går för innan det är för sent. Det jobbiga är bara att det känns som att vi står stilla i utbildningen och det stressar mig något enormt, även fast att det inte borde göra det. Usch!

2011-07-15 @ 23:15:02
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0