VILA

Precis som jag har vilat från bloggen i två dagar har Sunny också vilat i yttligare två dagar pga tappskon. Hoppas på att hovis kan komma ut i början på nästa vecka och sko om honom så att jag kan börja rida igen. Nu har han snart vilat i två veckor förutom två kortare skrittpass. Som tur är går han ju ute dygnet runt och rör på sig hela tiden så han är inte ett dugg stel.

Idag ska jag nog gå en promenad med honom och traska upp och ner för slussbacken där det är gräs. Då får han jobba lite med bakbenen, rumpan och ryggen vilket han kan behöva. Får se hur många gånger vi kan gå innan jag blir trött! ;) Idag ska jag även ta tag i tränsen och sadlarna, mitt rum ska städas och likaså hästhörnan i källaren. Här på bloggen kommer det att komma en massa bilder, både ovisade bilder på mig och Sunny från när vi hade den färgglada outfiten och från helgens fältävlanstävling i Mantorp. 

Johanna och Success i dressyren (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0