ÄNTLIGEN NY VECKA!

Äntligen är det ny vecka! Har väntat på den här måndagen i nåra dagar nu, då förra veckan verkligen var min otursvecka. Varje dag hände det något oturligt, bara måndag jag inte kan komma på något som hänt. Tänkte skriva ut allt som hänt, men blir så mycket negativt och det är ju lite tråkigt :P

Denna veckans planering ser ut såhär för Sunny:
Måndag - Vila och vaccineras
Tisdag - Lugn uteritt
Onsdag - Träna från marken i ridhuset
Torsdag - Uteritt
Fredag - Lugn uteritt
Lördag - Vila
Söndag - Vila

På fredag åker jag till Gunnorp för att jobba som lägerledare i sju dagar. Det ska bli så galet roligt att jobba med två goa tjejer på värdens bästa ridläger! Sen ska jag och Sunny dit 6 juli - 14 juli, längtar! :D


Jag och Sunny i täten på stora galoppsträckan 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0