ÄR DET VINTER SNART?

Varning för ett inlägg med negativa åsikter om vädret. Trots att det bara är 25 grader ute så är det för varmt för att sova, rida och äta. Jag mår så äckligt illa av värmen och kan inte göra någonting, vill ha vinter igen! Trots att jag var i stallet halv nio i morse var det för varmt för att rida för min del. Så Sunny fick istället komma in och äta, bli lite borstad och få nya sömmar av Johanna, Tack!

I morgon ska jag antigen åka till stallet vid 6 och rida innan jag följer med Johanna på hennes hoppträning eller så åker jag på kvällen och rider ut eller rider dressyr i paddocken. Tror inte det ska vara lika varmt i morgon som tur är!

Nu ska jag ta en kall dusch, försöka äta och göra mig iordning för om exakt 49 minuter ska jag möta upp mina två fina vänner Josephine och Sofia för lite fika på stan. Efter det ska jag nog åka med Josse hem och sedan till stallet, ikväll blir det att titta på hennes och Sofias terrängträning :) jag vill också...


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Skulle lätt kunna ha vinter nu jag å :D

2011-06-29 @ 10:25:38
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0