BENLINDEUPPRULLARE

För någon dag sedan när jag satt i stallet och väntade på att bli hämtad fick jag för mig att städa lite bland mina saker. En sak jag gjorde var att linda upp benlindor som jag inte orkat linda upp tidigare av den enkla anledningen att det är så sjukt tråkigt och tar så himla lång tid. Kanske tar det lång tid för att jag inte har gjort det speciellt mycket tidigare då det går lättare och snabbare med bara benskydd, alltså att det tar lång tid på grund av oerfarenhet. Men nu när jag har börjat träna lite mer seriös dressyr vill man ju också se lite seriös ut och matcha benlindor, schabrak osv. och då måste man ju linda upp benlindorna också, kanske att det kommer gå snabbare om ett tag när man fått in tekniken eller också har jag funderat på hur en benlindeupprullare fungerar.

Någon som har en sådan och isf fungerar den bra? Var kan man köpa dessa?

Kikat runt lite på internet men hittar ingen som säljer utan bara bilder på olika. Så om ni vet någon hemsida/affär som säljer någon form av benlindeupprullare så säg gärna till!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har sett benlinde upprullare på bland annat tradera! Värt att kolla iaf:)

2011-06-04 @ 22:11:55
URL: http://supertravarna.blogg.se/
Postat av: lina

city gross i norrköping! kostar typ 70 kr tror jag :D

2011-06-04 @ 23:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0