BLINGAD HJÄLM

Tänkte fortsätta lite på Sarahs spår med blingbling. Något som jag har börjat tycka är sjukt snyggt är att blinga rosetten på JW hjälmen då jag tycker det ger "det lilla extra" på outfiten utan att bli för mycket. Funderar starkt på att blinga min hjälm själv, alltså köpa stenar och klistra på själv. Jag har dock ett problem, jag ångrar mig ganska fort och det blir ju lite jobbigt om jag vill ta bort dem sen för det borde ju bli kvar klister som syns?


En stor HISS till blingade hjälmar, sjukt snyggt!
Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Jossan

håller med om att det blir sjukt snyggt med bling! :)

2011-06-13 @ 21:05:33
URL: http://nevereveryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0