DAGENS PLANER

Idag har jag ganksa så fullt upp faktiskt men det är bara kul! Klockan 2 tänkte jag åka till Fredriksborg och kolla på träns, vill ha ett remont träns eller alternativt bara en nosgrimma som ska vara ställbar över nosen eller iaf ha kortare "nosdel" än Hööksnosgrimman som var för stor. Efter detta ska jag åka och rida ut på Z och efter att det är gjort ska jag åka till Opus och försöka rida lite dressyr i våran vattenfyldda paddock. Utöver detta ska jag försöka hinna städa mitt rum så jag kan åka och köpa en tv till mitt rum snart, tjoho :D

Har förresten sett att statistiken har gått upp under de dagarna som jag inte bloggat, vill ni att jag ska sluta? :)


Kommentarer
Postat av: sofia

haha nej! ;D

2011-06-27 @ 11:19:36
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sluta ljug! Klart du itne ska sluta. Besökarna ser ju inte om du har skrivit eller inte innan de går in på blogen och de kommer tillbaka dagen efter för att de hoppas att du ska skriva ett inlägg =)

2011-06-27 @ 11:33:58
URL: http://tophorses.blogg.se/
Postat av: lina

nej sluta inte!

2011-06-27 @ 13:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0