DAGENS RIDPASS - OPUS

Idag var det då äntligen dax för terrängträning igen, trodde vi... Haha! Nej men det var såhär att mamma pratade lite med han jag tränar för om att Opus stannat ut sig på förra hopptävlingen och att jag behövde lite hjälp och tips så snäll som han var gick vi till paddocken där hindrena från tävlingen stod kvar och hoppade lite. Fick faktiskt jätte bra tips och Opus hoppade suuper! ♥

Sen gick vi i alla fall över till terrängen och idag skulle både jag och Soifa ta våra fälttävlanskort! Vi började med att hoppa ett hinder två gånger och sedan körde vi på en hel bana på en gång (8 hinder tror jag det var) och Opus var superduktig och hoppade allt utan att tveka vilket betyder att vi klarade "provet". Lätt världens finaste ponny!! ♥







Kommentarer
Postat av: Sarah

kom bara ihåg de magiska orden!

2011-06-28 @ 23:17:04
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0