DAGENS RIDPASS - OPUS

Idag var vi på terrängträning igen och det var precis som förra gången super kul! :D

Opus var duktig och stannade bara två gånger och dessa gånger var mitt fel. Första stoppet var på ett "hus" (ja, min ponny kan hoppa hus ;)) där jag tvekade lite vilket även gjorde så att Opus tvekade lite och det andra stoppet var på en "jag vet inte vad det heter" som var i lätt uppförsbacke och jag hade lite dåligt med tryck i galoppen. Är stolt över Opus i vilket fall, var ju trots allt andra gången nu men det kommer självklart bli fler!

Tyvärr inga bilder eller film idag.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag har lite bilder och film! :)

2011-06-13 @ 22:46:44
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0