DAGENS RIDPASS - OPUS

Dressyrträning idag! Vi jobbade väldigt mycket med skänkelvikningar både på en mindre fyrkant och på långsidorna och vi övade också ganska mycket på framdelsvändningar. I början var Opus ganska pigg och ambitiös på att jobba men sedan när han tyckte att det blev lite jobbigt blev han istället lite seg och stretig men sedan blev han fin igen och gav med sig! Som sagt jobbade han på väldigt fint idag och var mestadels jättetrevlig att rida så jag är jättenöjd :D

Mamma filmade och fotade lite också, dock blev det inte så många bra bilder och så är staketet mitt i filmen men jag tänkte bjuda på lite ändå...
















Kommentarer
Postat av: Sarah

Ni är så fina! <3

Näst gång följer jag med så säg till oppe att vaar snäll då :D

2011-06-01 @ 22:17:31
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0