DAGENS RIDPASS -SUNNY

Redan klockan 06:10 satt jag på bussen för att hinna rida innan det blev varmt. Dock var det redan 17 grader när jag åkte hemifrån och det blev inte direkt kallare. Det blev iaf en busuteritt för mig och Sunny. Red bort till Björkö och sedan en sväng i skogen där. Gillar den rundan jag red, har ridit den många gånger iom att det är den kortaste av dem ordentliga uterittsvägarna från Björkö. Minnen väcks på dem grusvägarna kan man säga, lilla Borka och saknade Usha <3 Alla minnen är dock inte goda minnen, finns ju ett antal platser jag tippat av från lilla U där. haha!

Sunny var iaf riktigt pigg och glad! Korta tyglar betyder trav eller galopp och bara jag tänker att vi ska trava så är hästen redan uppe i rejsar galopp. Men man kan inte bli arg på honom när han hoppar fram som ett fån i hopp om att få springa, han är ju så galet söt! Det märks skapligt tydligt att han gillar att galoppera, duktig börjar han bli på det också :D


Fick bli en bild på lilla U, bara för att hon är finast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0