DAMASKER FRÅN HÖÖKS

Förnågra månder sedan köpte jag två par daasker från hööks. Det var modellen med mycket teddyfoder i som kostar 259 kr/par. Jag köpte dem för att använda som vardagsskydd då jag inte orkar linda och för att Sunny får skav av de flesta vanlig benskydd.

Det posetiva med dessa benskydd är att de är snygga och har massor utav ludd i sig. De går även att masiktvätta i 40 grader och då blir de nästan "som nya". Minuset med dem är priset som enligt mig är för dyrt. Att dem även sprack i konstlädret efter fördsta ridturen ger jag en stor diss. Mina är använda nästan varje dag i 4 månader och dem är rejält slitna, speciellt dem bak.

Trots att kvalitéen harvarit kass för mig tycker jag ändå om dem. Sunny är väldigt sprattig bak och det är inte så konstigt att de blir slitna. Jag skulle rekomendera dem som dressyrskydd för använnign ibland, men inte till vardagsridning.


Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Spricker dom första ridturen så går man ju tbx med dom! ;D

2011-06-02 @ 18:44:07
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gud vad dåligt att dom gick sönder. Men snygga vardags skydd!

2011-06-02 @ 19:20:04
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0