DJUP DEPRESSION

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Min dator är mitt allt iprincip. Som tur är hade jag bara de redigerade bilderna på datorn medans orginalen är på hårddisken. Men ALLA mina skolarbeten är borta! Jag som redan hade för mycket att göra under de här sista två dagarna har nu mycket mer. Många uppgifter var imprincip klara. Det är inte direkt tio-minuters uppgifter heller, snarare tio-sidors uppsattser och fjortondagars observationer. JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL, ÄR I DJUP DEPRESSION!!! Ingen är ju förvånad över att det är jag som har sån här otur, Gud hatar mig helt enkelt.
Skriver från mammas iPad nu då min iPhone inte vill logga in på bloggen. Roligt inlägg, jag vet. Måste skriva av mig lite bara, helst vill jag använda sånna ord som gör att ni aldrig mer vågar gå in på bloggen. Men det vore ju faktiskt lite onödigt.
/sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0