DRESSYR I PADDOCKEN

Nu känns det som om att det går bättre och bättre för varje gång jag rider, och den känslan är helt underbar. Åh, jag blir så glad av min fina häst!

Dressyrpasset idag var lite hårdare idag än i förrgår då jag la in lite galopparbete också. När jag hade travat i fem minuter kunde jag lika gärna ha slutat rida, för då var jag nöjd. Han gick så bra redan från början utan att jag satt något krav på honom. Visst att han gick emot mina skänklar några korta stunder och att det blev korsgalopp en gång. Men jag är så sjukt nöjd! Min häst är bäst. <3

Lina var med och fotade idag, så bilder kommer när jag fått dem. Dagens outfit var otroligt vlämatchad och underbar. Kan knappt vänta tills jag får visa den! :D Så länge får ni en gammal bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0