EFTERSTRÄVAN

Mitt mål med ridningen är framförallt att ha roligt. Jag vill inte rida EM, vill inte vara bäst och behöver inte en toppen häst. Det är inte mina mål och drömmar, jag vill bara ha roligt. Såklart kan man ha andra mål än att bara ha roligt, mitt är att jag ska trivas och vilja arbeta med hästen och att hästen ska göra detsamma mot mig. Jag vill vara ett med hästen. Det spelar ingen roll vad det är för häst, det kan vara en tävlingshäst men det kan också vara en "skogsmullehäst". I dagsläget är det Sunny, och han är mer än okej! Han är en häst jag tror på och satsar på. Inte i tävlingssamanhang, utan för att bli ett team.


Alla har vi olika mål, och mitt är att bli ett riktigt team med hästen.



Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren Bellie

Dedär ordspråket gillade jag =D

2011-06-11 @ 17:38:27
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0