ESKADRON SCHABRAK

Anna länkade till några eskadron schabrak på sin blogg och jag blev lite sugen på något utav dessa två. De kostar endast 299 kr hos Filippas ridsport och finns i både allround och dressyr. Jag ska isf ha ett dressyrschabrak, den garderoben behöver verkligen piffas upp!

Jag gillar modellen på dessa schabrak väldgt mycket och ahr tittat på de i andra färger tidigare. Jag tycker att rutorna är fina och så vekar de vara av bra kvalité, att priet är bra gör det hela ännu bättre!

Den något mörkare färgen till vänster heter aubergine och den något ljusare till höger heter lila. Jag tycker nog att aubergine är snäppet snyggare...
Vad tycker ni? :)

Bilderna kommer från Filippas ridsport.


Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

På din häst skulle jag valt den ljusare lila. :-) Har varit otroligt sugen på ett av dessa till min tjej..

2011-06-03 @ 12:40:05
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: lina

det till vänster var lite finare, men båda var väldigt fina! :D

2011-06-03 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0