EVEN THE STARS REFUCE TO SHINE

Träningen med Sunny i ridhuset gick inte så bra idag. Han hade inte koncentrationen på mig och då fungerar det inte riktigt som det ska. Men så är det ibland, man har dåliga dagar. Ibland har jag en dålig dag och ibland har han en dålig dag, ibland är det vi båda och då fungerar inget. Det är bara att ta nya tag och försöka en annan gång. jag menar inte att det inte gick bra alls, men jag hade högre förväntningar helt enkelt.

Jag tog med filmkameran, men glömde minneskortet hemma. Haha! I morgon ska jag tömköra i paddocken så då kommer det nog film ist.


Kommentarer
Postat av: Linda

Han är riktigt riktigt fin måste jag säga!



Jag har en liten islandshäst jag köpte i november och sedan har jag ju min travare själv då som jag snart haft i 4 år :) Go killen- dock får han lite sommarlov för tillfället då matte inte har orken att rida två. Men det tror jag han inte klagar över precis.

2011-06-14 @ 20:35:59
URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: Linda

Jo han är riktit fin men ful på samma gång :)

Tack- jag är rätt så nöjd med den, behövs ändras lite här och där men det tar jag den dag jag orkar ;)

Gillar din/er header!

2011-06-14 @ 20:52:36
URL: http://elmo.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0