GALET

Klockan är 10 och det är redan galet varmt ute, blå himmel och strålande sol! Detta gör så jag iaf inte kan sitta inne hela dagen och vänta på att det ska bli svalt nog att rida så jag ska försöka hitta någon som vill hänga med och sola och bada! Om någon vill hänga med, säg till :)

Ikväll ska jag som sagt rida, Z ska ridas ut och Opus ska antingen gå dressyr eller ridas ut beroende på hur svalt det har blivit. Om det blir dressyr ska jag försöka filma lite genom att sätta kameran på staketet så jag får se om jag kan bjuda på en film ikväll också.


Här är Opus nya nosgrimma, han hade den igår på terrängen så ni kan kolla på de bilderna också om ni vill se honom i den! Vad tycker ni? Jag tycker han är söt i den.

Kommentarer
Postat av: Elin Hagelin

Han är lika fin i remont som mammsen var =')

2011-06-29 @ 19:35:36
URL: http://musicnhorses.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0