GRATTIS BÄSTA VÄN!

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller en av mina absolut bästa vänner 17 år. Jag har snart känt henne i 4 år och vi har otroligt många minnen. Underbara, roliga, sorliga, galna, dryga och rent ut sagt elaka. Men i slutändan har det ändå alltid varit vi två. Genom regn och solsken, genom glädje och sorg. Jag älskar dig för precis den du är. Och en sak är säker, med dig har man aldrig tråkigt!

Mycket har vi gjort tillsammans och även startat och drivit denna bloggen. Såklart är det Josephine som fyller hela sjutton idag!
Kom igen nu alla bloggläsare. Ett litet grattis är hon väll iaf värd?



Kommentarer
Postat av: lina

Grattis!! :D

2011-06-25 @ 19:33:52
Postat av: V

Grattis! :)

2011-06-25 @ 19:34:58
Postat av: ylva

sv: jag har ju inte varit där men kollade deras hemsida och såg inte så bra ut tyckte jag... :P

2011-06-25 @ 20:48:58
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis :D

2011-06-25 @ 22:30:28
URL: http://emmamariaelisabethkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0