HEJ!

Efter sju slitsamma, jobbiga och alldeles underbara dagar är jag hemma igen! Det har varit mycket arbete, lite sömn och många barn. Men människorna jag har jobbat med är ju så sjukt grymma så jag har aldrig haft en tråkig stund, trots att alla var långt ifrån på topp hela tiden. Att det kunde vara så kul att diska..

Idag var jag och pappa bara en snabbis i stallet för att ge Sunny mat och pussa lite på han. Orkade verkligen inte rida. Men i morgon ska jag rida ett väldigt lätt pass i paddocken då han vilat i nästan 2 veckor. Nu ska vi köra hårdträning i två veckor innan vi åker till Gunnorp i nio dagar!

Hoppas på att shoppa lite nu i veckan för min lön och så behöver jag lite nya ridbyxor mm. Mamma åker dock bort så måste tvinga med pappa till en hästaffär, det blir en utmaning ;) Hoppas på att hålla igång bloggen bra också!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, bilder vill vi ha! :D

2011-06-23 @ 23:36:11
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0