HEMMA OCH VÄNDER

Sofia övertalade mig fyra minuter innan bussen gick att åka till henne. Så på fyra små minuter han jag byta om, fixa iordning mig och cykla bort till bussen. Ibland blir jag nästan stolt över hur snabb jag kan vara. Nu kom jag precis hem och ska bara byta om innan jag cyklar bort till nästa buss och åker till stallet. Vänder på planeringen för idag och i morgon så idag blir det skritt på asfalt, i form och med rakhet. Han vinglar gärna runt som en tok när man skrittar så jag har börjat träna på att se en punkt framför mig (typ en vägskylt, staketstolpe, ett träd osv.) och sedan rida rakt mot det. Det fungerar faktiskt bra! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Snacka om duktigt o hinna de på så kort tid. :P

Stressigt lät de faktiskt, haha.

2011-06-27 @ 18:39:43
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sofia

implusiva sarah! :D

gullig bild! :)<3

2011-06-27 @ 21:27:29
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0