HEMSK MATCHNING

Att matcha och vara fin vid ridning är ett "intresse" för mig. Även fast man bara ska ut i skogen är det kul att ha på sig något fint och välmatchat. Men lika roligt är det att ibland dra på sig och hästen något som verkligen makes-no-sense. Något som är så äckligt fult att det bara ser komiskt ut.

Idag körde jag på det senare alternativet. Jag hade ett persiko-rosa schabrak med vinröd kant och till det "matchade" jag med hallonrosa/chockrosa lindor på bakbenen. Själv hade jag på mig en rosa tröja och ljusrosa strumpor. Kalas fult!

Älskar lindorna, för de är så sjukt skrikiga och vidriga. Tyvärr har jag inget att matcha dem med, och har bara ett par :(


Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefint schabrak! Brukar försöka matcha skapligt jag med, men ibland när jag inte orkar ser det ju bara för roligt ut haha.. Blir att åka till Fredriksborgs och införskaffa benlindor i olika färger + köpa nya schabrak ;) Fast sen ska man ju ha pengar...

2011-06-11 @ 22:13:28
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0