HMM

Kom för ett litet tag sedan hem från stan/ikano där jag varit med mamma och shoppat lite och även käkat på McDonalds, nyttigt! Mina planer som jag skrev om i morse blev inte direkt så lyckade då det enda jag gjort av de grejerna är att ha varit på stan. Solen gick i moln och jag har inte hunnit åka till Opus. De andra i stallet har kollat till honom men har ändå dåligt samvete för jag inte varit och fixat med han idag. Att han fick vila idag gör ingenting men just det där att jag inte har sett själv att han mår bra får mig att må dåligt :( kanske sticker ut till stallet och kollar till honom iaf, annars lär jag väl inte kunna sova inatt, hehe.

Någon som brukar ha lite samma problem som jag?




Kommentarer
Postat av: Calinne

Jag har också svårt att koppla bort hästen, jag känner mig självisk och får för mig att hon är uttråkad xd

2011-06-30 @ 23:14:22
URL: http://calinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0