HÖÖKS MAXI & BILTEMA

Idag besökte jag och Linis tre affärer, och jag fick med mig något hem från varje. Var på shoppinghumör och hade pengar, så varför inte? Vi började på Hööks där jag köpte de röda ridbyxorna med grå skoning (549kr) och en rosa rotborste med blommor på (35kr). Köpte även en present till Josephine, hihi! På Maxi var vi inne en snabbis för att titta efter en vanlig gul t-shirt till min gula outfit, hittade en (79 kr) och påväg mot kassan mötte jag pappa så den slank ner i matkassarna (a) Sedan gick vi till Biltema där jag köpte självhäftande strasstenar (59 kr) som jag ska blinga ngt i min utrustning med, vad det är får ni se senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0