JOBBAT

Kom för ett litet tag sedan hem från jobbet. Har jobbat ganska mycket det senaste vilket innebär massa pengar vilket bara är positivt eftersom jag kan shoppa massa då. Just nu sparar jag pengar inför i sommar då vi förhoppningsvis ska åka till Falsterbo och Reitsport Schockemöhle och om det inte skulle bli av så kan jag shoppa massa saker på Sharpman istället. Dock behöver jag egentligen ingeting så vet inte riktigt vad jag ska köpa, hehe. Men schabrak kan man ju aldrig ha för många av ;)





Kommentarer
Postat av: Elin Hagelin

Hej!

Jag såg din ponny, Fredriksbergs Opus, jätte söt <3 Anledningen till att jag hittade honom var att jag googlade på hans mammas ( tror jag hon är??)s namn, Fredriksbergs Joy. Jag skötte henne tills för några dagar sedan. Opus liknar verkligen sín mamma ;D Finns lite bilder på henne på min blogg som du gärna får kolla upp <3

2011-06-14 @ 14:55:42
URL: http://musicnhorses.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0